Subject: TEATIS SEONDUVALT OSAÜHINGU OSADE (KAUDSE) OMANDIÕIGUSE ÜLEMINEKUGA
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Jürgo Vahtra' <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 18:46:03 +0300

Tere Transpordiamet,

Teavitus!

Käesolevaga teavitab Osaühing A-Ülevaatus Transpordiametit asjaolust, et
Carspect Group Holding AB osad on võõrandatud  TÜV SÜD-le Aktiengesellschaft
(Saksa äriregistri Müncheni kohaliku kohtu (Amtsgericht) registrikood HRB
109326) (aadress Westendstraße 199, 80686 Münich, Saksamaa).  

Carspect Group Holding AB (Rootsi registrikood 559159-7587) on Carspect
Group AB (Rootsi registrikood 559159-7553) aktsiate 100%-line omanik, mis on
omakorda Osaühing A-Ülevaatus osade 100%-line omanik. 

TEATIS SEONDUVALT OSAÜHINGU OSADE (KAUDSE) OMANDIÕIGUSE ÜLEMINEKUGA
(manusega kaasas).

 

Parimate soovidega

Andres Soots

tegevjuht / juhatuse liige

A-Ülevaatus OÜ

GSM: +372 510 9136

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.autoülevaatus.ee/> www.autoülevaatus.ee

Kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on mõeldud
kasutamiseks ainult selle adressaadile. Kui antud kiri ei ole suunatud
Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil
kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite selle
kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni saatjat
ning kustutage kiri oma süsteemidest.